Wedding Talk: De datum

by - mei 26, 2014


Het heeft eventjes geduurd maar nu het einde van onze studies naderen, hebben we besloten 
om onze bruiloft verder te gaan plannen. Er is nog zoveel te doen, zoveel te regelen..
Daarom  moet je bij het  begin beginnen. En alles begint met de datum. Een getalletje waar
sommige mensen veel waarde aan hechten. Is het wel de goede combinatie? Staat mijn
lievelings getal er wel in? Dit was bij ons niet het geval. Wel wisten we dat de bruiloft 
volgend jaar zou worden en de maand mei spreekt ons erg aan. Vanaf daar is het simpel, 
je raadpleegt de agenda's.Niet veel later kwamen we met een datum, onze datum 

( foto is van pinterest)

Capture all the precious moments 
And hold them in your heart,
Today you vow to each other
And make a perfect start!

♥ 22 Mei 2015 

You May Also Like

10 Reacties

  1. Toch makkelijker plannen nu de datum vaststaat. Veel plezier met de voorbereidingen. Ik vond het geweldig om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met de voor bereidingen Michelle.
    Je zal zien het is zo zover, de tijd gaat zo snel.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met de voorbereidingen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De datum is toch wel echt de eerste stap. En daarna was bij ons het gemeentehuis. Op een of andere manier had ik toch de herfst bij jou verwacht. Weet niet waarom.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Herfst hebben we wel aan zitten denken ja. Maar voor een buiten bruiloft is dit niet zo handig ;) En de jurk.. daar gaan we heel binnenkort al mee bezig want inderdaad, bij sommige zaken moet je er op tijd bij zijn..

      Verwijderen
  5. O, en trouwens geniet van de voorbereidingen. En wees op tijd met je jurk. Vier maanden was bij mij niet genoeg. Dat wist ik dus niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhhh super leuk zeg! Geniet van de voorpret.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is ook beter plannen als je een vaste datum hebt :-)
    Van daaruit kan je alles er omheen zetten/plannen.
    Spannende en leuke tijd Michelle! Ook het geneiten van
    de voorbereidingen horen daarbij :-)
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk om je op deze dag voor je mogen bereiden! Ik wens jullie er alle plezier en liefde bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onze datum was 7-6-2013, mooi want ik heb heel veel met 13. Positieve dingen welteverstaan. En 7+6 bleek ook nog eens 13.
    Leuke blog heb je, ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥