Her Special Place

by - mei 23, 2014



Herkennen jullie deze mooie dame nog? Ondertussen ben ik alweer ruim 3 jaar bezig
met dit borduurwerk. De vele kruisjes en kleuren zorgen voor een prachtig geheel.
Wel een grof geheel en hierdoor ligt ze momenteel vaker stil dan dat ze voor me ligt.


De fee en waterlelie zorgen voor een mooie combinatie. Een borduurwerk met een 
diepere betekenis. Eentje die ik graag aan de muur zou hebben hangen om dagelijks te
kunnen bekijken en bewonderen.


Maar het is zo zonde om haar in het borduurkoffertje te laten. Ze is bijna af en de
verschillende groen tinten roepen mij al. Daarom zal ze er weer bijgepakt worden.
De laatste steekjes zullen hopelijk snel volgen.De lege muur in onze slaapkamer wacht 
nog geduldig af..

You May Also Like

7 Reacties

  1. Succes met de laatste kruisjes. Ze is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat ben ik blij dat je deze gaat af maken. Vond het al zo zonde. Want ze is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het einde is in zicht!
    Dat geeft vaak een boost.
    Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze word prachtig, succes met de laatste kruisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is deze mooi Michelle.
    Deze krijgt zeker een mooi plek als het helemaal klaar is.
    Ik wens je een heel fijn weekend.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je haar af maakt, ze is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kom op! hoog tijd dus dat ze af komt! Ik vind het een schitterend werk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥