Borduurstandaard #2

by - juni 15, 2014


Hier konden jullie al eerder lezen dat ik mijn borduur standaard mocht ontvangen.
Na een een goede week ermee gewerkt te hebben kan ik oprecht zeggen dat ik het
heerlijk werken vind. Geen zere armen, polsen en rug meer. Sinds de standaard er 
staat heb ik ook heel wat meer kruisjes gezet. Een goede beslissing dus 



Helaas is het nieuwe frame nog steeds niet aangekomen. Na een emailtje van mij bleek
het product uitverkocht te zijn en moest de webshop het bestellen. Wat ik niet snap, 
zoiets bestel je dan toch gelijk voor de klant en niet pas na een email? Dus voor nu werk
ik nog met een grote borduurring. De overige stof hang ik als ware op omdat het anders
te zwaar zou worden.

De stof die ik aan de onderkant over heb, klem ik op deze manier vast. Zo heb ik
toch nog de handen vrij. Een manier die voor nu nog wel even werkt maar ik hoop dat
het frame snel binnenkomt.

En de voortgangs foto.. Zoals jullie zien is de bladzijde bijna af. Helaas ben ik er dan
nog niet. Twee kleine bladzijdes liggen dan nog op mij te wachten. Maar met ieder 
steekje kom ik dichterbij en hopelijk zal ze over 2 a 3 weken helemaal af zijn.


You May Also Like

3 Reacties

  1. Ik hoop voor jou dat het frame snel komt.
    Nu even behelpen, maar zo kan je toch wel verder borduren.
    Kan de vooruitgang goed zien, het wordt echt heel erg mooi.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik idd geen service. Men zou je op zijn minst een mailtje mogen sturen dat het besteld moet worden!
    Enfin, hopelijk heb je het nu snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het zo goed werkt. Ben wel benieuwd hoeje pprecies borduurd (filmpje? )

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥