Wedding Talk: De jurk

by - juni 12, 2014


Ieder meisje en vrouw droomt ervan, de perfecte jurk uitzoeken voor haar bruiloft.
De een zal voor een witte jurk gaan, de ander voor een gekleurde. Komen er pareltjes 
op of misschien lintjes? Dit is persoonlijk en zal per persoon verschillen. Zelf heb ik mijzelf
nooit voorgesteld in een witte jurk. Paars,rood of zwart wel, maar wit zeker niet. Het past
gewoon niet bij mij. De dromen worden ingeruild voor werkelijkheid en de lange zoektocht
naar die ene perfecte jurk kan gaan beginnen. Want geef toe, een unieke jurk vinden is lastig.
Al komen de gekleurde trouwjurken wel iets in opmars. We zullen zien, want de eerste 
afspraak hebben we aankomende zaterdag ( 14 Juni )  om die ene speciale jurk te bespreken
en om mijn maten op te meten. Later zal ik nog over dit speciale moment schrijven, maar
voor nu heb ik weer een collage met prachtige foto's voor jullie 

Foto's komen van Pinterest

You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat ik nooit voor mogelijk had gehouden gebeurde, ik slaagde direct in de eerste winkel. Hoewel ik zelf wel voor wit ben gegaan, kan ik jouw voorbeelden wel waarderen,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat het een hele mooi bijzonder jurk wordt. Je gaat hem toch wel showen. En probeer niet zo dom als mij te doen, mijn jurk was veelste zwaar. En ik viel laatste twee weken nog wat af zonder iets te doen. Dat was lastig voor mijn jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die voorbereidingen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat Michelle.
    Zwart is wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is ieder geval heel erg mooi! Ik kan me wel voorstellen dat je geen witte jurk zult uitkiezen. Maar zwart ;) vind ik persoonlijk weer niet zo. Maar het is een groot feest ter eren van jullie liefde voor elkaar. Een feest dat echter alleen perfect kan zijn als alles naar wens is toch :)

    Ik ben heel benieuwt wat je keuze precies word :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk die voorbereidingen. Lekker doen wat bij jou/jullie past!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De voorbereidingen zijn altijd leuk hihi.... In mijn tijd waren er veel gekleurde jurken en ook met hoed ipv een sluier. ik ben in het groen en zwart getrouwd met hoed. Ik ben heel benieuwd wat je keuze gaat worden Michelle, maar ik denk dat je de juiste weg inslaat en je gevoel volgt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan me helemaal vinden in je keuze!
    Trouwens, een witte jurk is zeker niet van alle tijden.
    Mijn grootmoeder is in het zwart getrouwd.
    Toen was het 'in' om eenvoudig te trouwen, zodat men later dit nog kon dragen.
    Geld voor een praaljurk was er toen zeker niet, vandaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die paarse jurk is mooi! Ben benieuwd hoe je jurk er uit komt te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥