Zaailingen #3

by - mei 07, 2014


Het is alweer een hele tijd geleden dat ik iets over mijn zaailingen schreef. 26 maart
om precies te zijn. Sindsdien is er heel veel veranderd. De worteltjes zijn opnieuw
buiten gezaaid en groeien aardig. De rest van de plantjes staan nog lekker binnen.


Met de dag zie je de tomatenplantjes groeien..


De viooltjes zijn echte zonaanbidders..

En de Passiebloem is ook uitgekomen. Eerst stonden ze gezellig met z'n drieën, maar 
helaas is er eentje gesneuveld. Nu staan ze nog met z'n tweeën voor het raam. 

Hoe gaat het met jullie zaailingen?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Dat wordt binnenkort smullen van je eigen tomaten.
    Altijd leuk om zelf plantjes op te kweken.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow wouw! Wat heerlijk ben je bezig zeg :D.
    Mijn tomaatjes staan al buiten, net als de sla en de andijvie :). Ook de zonnebloemen zijn in de volle grond gezet afgelopen week. En onze passiebloem, zelf gekocht 2 jaar terug, gaat dit jaar ontzettend bloeien nadat hij het vorig jaar erg zwaar heeft gehad vanwege de vorst.
    Lekker om zo bezig te zijn he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om dit te zien, de natuur blijft wondelijk

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥