Uitgevlogen

by - mei 03, 2014



Gisteren was het tijd voor de birdjes en vlindertjes om uit te vliegen. In veel steden is er een 
inzamelpunt waar je ze naar toe kunt brengen zodat ze in één grote doos worden opgestuurd. 
Dit scheeld natuurlijk enorm in verzendkosten, zodoende bracht ik gisteren mijn birdjes naar 
zo'n inzamelpunt. De eerste vijf birdjes mogen uitvliegen om getest te worden. Hopelijk 
doorstaan ze de keuring zodat ze hun taak kunnen vervullen, een te vroeg geboren baby'tje
steun en kracht geven. De vlinders hoeven niet gekeurd te worden, deze gaan rechtstreeks
met de fotograven mee om de ouders steun te geven. Ondertussen staat er een nieuw soort
vogeltje op de haaknaald, ook voor Stichting Earlybird

Met deze zending heb ik een doel op mijn Life List voltooid.

You May Also Like

5 Reacties

  1. Prachtig initiatief Michelle.
    Je doet er anderen een groot plezier mee.
    Een heel fijn weekend, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aw, wat een mooi initiatief zeg. En mooie vogeltjes ook, supercute.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk Michelle, en wat een schattige "birdies".
    Geweldig initiatief!
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi doel he! Lieve beestjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥