Onverwachts

by - mei 02, 2014



Heel onverwachts kwam ik deze week ook thuis te zitten. Deze week is natuurlijk 
de 'normale meivakantie' maar ik had mijn stageweek ermee omgeruild. Helaas heb
ik afgelopen zondag mijn rib gekneusd, dit bevestigde de Fysiotherapeut op woensdag. 
Dit plus mijn rug- en bekkenklachten zorgen ervoor dat het allemaal niet zo lukt hier.
Rustig aandoen was het advies, dat doen we dan ook maar. Dus ik was vaak op de
bank met een serie'tje of een borduurwerk te vinden. Een meevaller voor het nieuwe
borduurwerkje want zo komt ze wel lekker snel af. De algemene herstelperiode is voor
iedereen anders, maar met mijn gezondheidsgeschiedenis mag ik op een dikke 6 weken
rekenen. Wel moet het volgende week al wat beter gaan, daar hopen we dan ook maar 
op. Hopelijk brengt de maand Mei meer goeds dan April..

You May Also Like

5 Reacties

  1. veel beterschap, valt niet mee als je lijf niet wil wat jij wil...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och vervelend zeg. Heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ouch, oh nee :-( Veel beterschap, hopelijk herstel je snel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap Michelle.
    Bekken en rug problemen weet ik alles van helaas.
    Loop zelf ook weer bij de manueel therapeut.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh bah, daar zit je ook niet op te wachten, hoewel het inderdaad fijn is voor de hobby. Hopelijk gaat het gauw beter, tot dan wens ik je veel plezier met de extra hobbytijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥