Konijntjes

by - mei 01, 2014


Het was even spannend in het begin, maar volgens mij zijn ze wel heel blij met elkaar.
 Ze hebben steun aan elkaar, gezelschap en vergeet die uitgebreide wasbeurten niet ^^
Ze zitten nu ongeveer 4 maanden bij elkaar en alles gaat prima, wel mis ik mijn maatje
Sirusje nog hoor. Het is een stuk stiller geworden in de konijnenkooi.


Muis is echt een lieverd en dit maakt veel goed, aangezien Sirusje ook een knuffelkonijn
was. Wel gek is dat ze niet meer zoveel behoefte hebben om uit de kooi te gaan om lekker
rond te huppelen. Zal de leeftijd wel zijn denk ik, want Muis is ook de jongste niet meer (5-6) 

Floortje schrok van de flits, gelukkig is Muis er om haar te troosten 


You May Also Like

6 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥