Moederdag: heden en toekomst

by - mei 11, 2014


Moederdag, een dag dat ieder jaar terug komt. Een dag waarbij jij je mam flink in het
zonnetje mag zetten. Of het nu een groot of een klein gebaar is, het gaat om de gedachte.

Zoals altijd gaan wij even op visite, ieder jaar met een klein cadeautje. Vaak zijn het
plantjes, omdat mijn moeder gek is op een kleurrijke tuin. Zo kreeg ze dit jaar ook wat 
vrolijke bloeiers van mij. Iets wat we goed kunnen gebruiken met dit trieste weer..

Ook hebben wij laatst geleerd dat er ook voor ons een moeder- en vaderdag mogelijk is. 
De uitslag van het genetische onderzoek was in ons voordeel. We hebben niets te vrezen
en kunnen waarschijnlijk (er kan natuurlijk altijd iets mis gaan) gewoon gezonde kinderen
krijgen!! Hier zijn wij natuurlijk ongelofelijk blij mee 



You May Also Like

8 Reacties

  1. Wat een leuk nieuws! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is heerlijk nieuws Michelle.
    Ik hoop dat je zwanger mag worden.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een goed nieuws ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig nieuws!!! Ben zo blij voor je. En wat een prachtige foto's, heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie foto's en wat een goed nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijn nieuws, en wat een mooie foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijn nieuws. Mooie foto's trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk nieuws! hopelijk mag jullie wens nu in vervulling gaan...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥