Bunny Moon

by - mei 10, 2014



Al enkele keer zagen jullie een update voorbij komen. Natuurlijk wel een klein beetje verborgen
want stel je voor dat de aanstaande ouders meelezen! Ik was aan de late kant, normaal liggen de
geboorte werkjes allang op de kindjes te wachten maar door alle drukte werd het ietsje later.
Eigenlijk helemaal niet erg want vandaag konden wij het meisje komen bewonderen en de 
cadeautjes geven.


Net zoals bij het vorige borduurwerkje waren ze er weer erg blij mee. Broer en zus
en twee bijpassende borduurwerkjes, iets wat ik zelf erg leuk vind. De borduurwerkjes 
van Somebunny To Love blijven zo leuk voor deze gelegenheden, misschien dat ik ook
nog wel eens andere patronen uit hun collectie ga maken. Maar voor voorlopig zitten er
geen geboortewerkjes meer in de planning.


You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat een lief borduurtje!
    Ja, die bunny's zijn superschattig hé.
    Ook steeds prachtige kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden is dit Michelle.
    Ik denk dat de ouders er ook heel blij mee zijn.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief werkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het een super schattig werkje geworden, en geen geboorte cadeautjes in de planning :) ik moet lachen om wat je laatst zij :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥