Baby dekentje

by - mei 13, 2014

Zaterdag konden jullie lezen dat ik op kraambezoek bij mijn vriendin ging. Natuurlijk
werd er weer iets zelfgemaakt meegenomen. Een leuk borduurwerkje van Somebunny
to love, maar dat was niet het enigste wat ze van mij kreeg.

Naast de flinke Miss Wooly en het schattige draakje was ik  in het geheim druk aan het
haken. Met veel verschillende roze- en grijstinten. Steek voor steek werd het projectje
steeds groter en groter..

En dit is het eindresultaat, een zelfgemaakt babydekentje in kleurtjes die perfect bij
haar kamertje passen. Ook dit cadeau werd goed ontvangen. Gelijk mijn eerste dekentje
ooit gemaakt en oh wat is het leuk werk!

You May Also Like

9 Reacties

  1. waw, prachtig gemaakt.

    was ze vast heel blij mee. Hoelang ben je hieraan bezig geweest met maken ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel : Ik ben er ongeveer 3 weken mee bezig geweest. Iedere dag een stukje gehaakt..

      Verwijderen
  2. Je dekentje is prachtig!
    Helemaal leuk als het bij het kamertje past.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi cadeau zo Michelle.
    Je hebt het prachtig gemaakt.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat gaaf zeg! Ik zou het echt niet kunnen, leuke kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het prachtig geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ziet er erg mooi uit zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel lief en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liebe Michelle, Die Decke ist traumhaft schön geworden und auch die Farbenkombination finde ich bezaubernd...Kompliment!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥