Wedding talk

by - mei 14, 2014


Doormiddel van een foto collage en een aantal woorden neem ik jullie mee op reis. Een reis dat 
begon bij een jonge vrouw die alleen in het leven stond, later ontmoette ze haar prins op het 
zwarte paard. Een aantal jaar later deed deze prins een aanzoek, een huwelijks aanzoek. Dit 
aanzoek is twee jaar geleden en nu het einde van beide studies naderen kunnen we verder 
gaan kijken. Een toekomst vol met plannen, afspaken en keuzes die gemaakt moeten worden. 
Het eerste uitje om die perfecte jurk te vinden, de keuze van de bloemen.. Een spannende reis, 
eentje waarin ik jullie graag meeneem. Voor vandaag heb ik onze ideeën omgezet in een mooie
collage, eentje die goed weergeeft wat wij willen.


You May Also Like

6 Reacties

  1. hebben jullie al een datum? foto's zien er prachtig uit, ben benieuwd..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog niet, dit gaan we binnenkort allemaal regelen =)

      Verwijderen
  2. Mooie collage Michelle.
    Leuk om al een voorproefje te zien.
    Wanneer gaat het gebeuren??
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk in het voorjaar van 2015, maar de datums moeten we nog regelen.

      Verwijderen
  3. Super leuke collage... Voorpret is zoooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥