Ons paasweekend

by - april 21, 2014


Ons weekend valt meer te beschrijven als een lekker- en rustig weekend dan als een
'echt paasweekend'. Paasartikelen en vele lekernijen ( die toch vaak blijven liggen) waren
hier niet te vinden. Gewoon een lekker rustig weekend zonder drukte.. maar 


wel hebben we genoten van de zon..


hebben we op eerste paasdag heerlijk een stuk gewandeld..


natuurlijk nam ik mijn nieuwe camera mee..


bakte ik vandaag iets extra's voor een lekkere lunch


Gingen we op bezoek bij mijn ouders en konden we weer even met Simba knuffelen..

Een prima weekend als je het mij vraagt. Hoe waren jullie paasdagen? 

You May Also Like

6 Reacties

  1. mooie foto's, onze paasdagen waren lekker rustig ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne foto's. Onze paasdagen waren ook niet heel bijzonder. Wel lekker gegeten maar verder gewoon van het mooie weer genoten een een beetje opgeruimd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Michelle, ik kan zien dat jullie hebben genoten.
    Mijn paasdagen waren ook goed, de eerste paasdag was mijn man weg, een stuk fietsen en tweede paasdag hadden wij gasten.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Michelle, herzlichen Dank für die schönen Tier-und anderen Bilder, sie gefallen mir super gut.
    Einen schönen Abend wünscht Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige foto's, o simba zo schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's. Ik hou van dieren, zo leuk om te zien! :)
    Ziet eruit als een heel fijn weekend, en de volgende staat alweer voor de deur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥