Natuurschoon

by - april 23, 2014


Allereerst wil ik jullie welkom heten op mijn nieuwe domeinnaam. Na drie weken regelen,
vragen stellen en heen en weer emailen is het dan eindelijk gelukt. Ik heb weer een eigen
domein! Vanaf nu ben ik te vinden op www.kersenbloesems.nl


De nieuwe domein naam is niet het enige wat ik nieuw heb..


Zoals jullie misschien al wel kunenn zien ( en hebben gelezen in het vorig bericht)
heb ik een nieuwe camera. Een Nikon D3100 wel te verstaan. 

 

Het feit dat ik sinds zaterdag over de 1200 foto's heb gemaakt laat wel zien dat ik
er heel blij mee ben denk ik :) Zo zijn we dit paasweekend lekker op stap geweest
en kon ik gelijk mijn camera uitproberen..


Ook vandaag zijn we weer een stuk wezen wandelen in het bos. Zo fijn dat mijn rug
weer een beetje mee wil werken! Dat belooft dus veel natuur foto's de komende tijd..


En mijn favoriet heb ik tot het laatst bewaard..

You May Also Like

8 Reacties

  1. leuk voor jou dat je domeinnaam weer in orde is! En leuke kiekjes heb je gemaakt! veel plezier met je nieuwe camera!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nieuwe camera Michelle.
    Je bent al lekker bezig geweest en de foto's mogen er zijn hoor.
    De laatste vind ik ook het mooiste.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Irma, leuk om zo'n compliment te mogen ontvangen van een ervaren fotograaf die de meest prachtige foto's maakt ;)

      Verwijderen
  3. Dat is zo heerlijk met een nieuwe camera. Inspiratie hebben en er lekker op uit gaan om te fotograferen :) Fijn! Het zijn mooie foto's geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, wat een mooie foto's! Mijn schoondochter kreeg er één voor haar verjaardag, zij maakte ook gelijk maar zo'n duizend foto's. :-) En wij hadden mooi mazzel dat zij foto's maakte op ons 25-jarig huwelijksfeest (samen met mijn broer, die ook zo'n dijk van een camera heeft). Ik heb er bewondering voor!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Michelle,
    allereerst gefeliciteerd met je nieuwe camera. daar gaan we nog heel veel mooie momenten van zien :-) Je laat er ook al wat van zien en ik vind foto 4 werkelijk ontzettend mooi! Heel mooi in beeld gebracht en prachtig van kleur.
    groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Je hebt het duidelijk al onder de knie. :) Ik heb me geabonneerd via bloglovin, ik hoop dat ik de juiste gekozen heb want er stonden er 3. Ze waren wel alledrie up to date, dus komt wel goed denk ik. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥