Miss Wooly de tweede

by - april 25, 2014




Misschien dat er de laatste tijd wat minder haak-blogjes online kwamen, maar dat betekend
niet dat ik niet heerlijk aan het freubelen ben ^^ Zo maakte ik een paar dagen geleden dit lieve
schaapje af. Deze dame vergt heel veel werk, hier en daar wat concentratie maar ze blijft zo leuk!


Om haar wat vrouwlijker te maken ( want het is een MISS wooly he) heb ik haar dit keer
wimpers gegeven. Dat is het leuke aan homemade, ieder werkstuk wordt anders..


Al met al ben ik weer dik tevreden, want ze is weer erg leuk geworden! Aankomende
maandag wordt ze opgehaald door haar nieuwe eigenaar, die ook zeker weten heel blij
met haar gaat worden. Tja en dan is de kast weer leeg he.. maar voor hoelang? ;)

You May Also Like

12 Reacties

  1. Wat is ze mooi geworden, nu even klein beetje borduren?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is echt heel leuk geworden Michelle.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja deze is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige dame!
    Heb zelf het patroon (via Studio Echt) inmiddels ook in huis. Nu er nog aan beginnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Michelle,
    Wat een grappig beestje is dit geworden.
    Erg leuk gemaakt. Super!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een leukerd geworden. Super gaaf gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. She is so sweet - you are very talented.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥