Koningsdag en een nieuw borduurwerkje

by - april 26, 2014


Koningsdag werd hier heel rustig gehouden. Eerst lekker uitslapen en vervolgens zijn we
in de auto gestapt om een kleine rommelmarkt te bezoeken. De binnenstad hier is ons te 
druk en te onpersoonlijk. Dus zochten we onze eigen weg, buiten eigen woonplaats.
Dit was gezellig en vooral niet zo druk, iets wat ik erg prettig vind. De ochtend werd 
afgesloten met een heerlijke warme wafel. Eenmaal thuis werd er wat gerommeld en daarna
werd dit borduurwerkje erbij gepakt. Ik had gehoopt dat er wat meer steekjes bij zouden
komen deze vakantie, maar helaas. Gelukkig hebben we nog wel even, de kleine is gisteren
geboren ( vroeger dan verwacht) maar voordat we op visite gaan.. dat duurt natuurlijk nog wel 
eventjes. Ondertussen borduren we rustig verder met deze mooie pastelkleurtjes..

Hoe hebben julie koningsdag gehouden?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Leuk dit werkje. En inderdaad pffffff wat een drukte hè. Hier in Leeuwarden heb ik een uurtje markt gedaan. Meer dan genoeg. Lekker thuis gerommeld, bakkie erbij. Heerlijk. Nog een fijn weekend. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een fijne dag! Wij hebben geklust in huis en zijn dus niet weggeweest ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo te lezen heb je een fijne dag gehad. Mooie kleurtjes op je borduurwerk, ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te lezen was het een leuke dag voor jullie.
    Mijn man heeft een grote ronde gefietst, ik hem eerst mijn hondje uit gelaten en toen even met de camera weg geweest.
    Daarna gewoon thuis gebleven, hier is het ook altijd druk met muziek en veel mensen die te veel drinken, dat is nu net niets voor mij.
    Fijne zondag, groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo te lezen heb jij ook een gezellige dag gehad. Wij hebben het ook heerlijk rustig gehouden.
    Een prachtige wandeling gemaakt, zonder allerlei markten ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥