100 happy days: dag 22 t/m 28

by - april 27, 2014













































Dag 22: mooie scherpe foto's kunnen maken.
Dag 23: lekkere pannenkoeken gebakken voor de lunch..
Dag 24: een middagje haken 
Dag 25: eindelijk is mijn nieuwe domijnnaam dan voor elkaar, jeej!
Dag 26: de passibloem begint goed te groeien^^
Dag 27: Een lekker broodje gezond als avondeten.
Dag 28: kleine pluizebol 

En dit was alweer week 4! Ik moet zeggen, het valt me mee. Ik heb geen enkel probleem om
iedere dag één geniet momentje te fotograveren en online te zetten. Sterker nog, het is soms
zelfs lastig kiezen! Een goed teken dus. Als ik zo naar mijn foto's en blog terug kijk, kan je
eigenlijk al wel zien dat ik veel over de mooie en leuke dingentjes in het leven blog ♥

Volg deze tag ook op mijn Instragram account: Miesjuh91.  Bekijk hier dag 1-7 & 8-21

You May Also Like

2 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥