Bodieboost

by - april 28, 2014


( foto is van Pinterest)

Langzaam liet dat kleine stemmetje zich weer horen. Langzaam bij het passen van kleding
kwam het koppie van het stemmetje om de hoek. Het stemmetje vroeg of ik weer eens op
de weegschaal wou gaan staan. Natuurlijk wilde ik dit niet want de bijgekomen kilo'tjes zijn
tegenwoordig weer goed merkbaar. De afgevallen kilo's van twee jaar geleden (met behulp van 
Sonja Bakker) zijn weer naar mijn lichaam verhuisd, we beginnen weer overnieuw. We beginnen 
weer bij nul, beter gezegd bij 79.1  kg. Een flink gewicht. Het zal altijd wel zo blijven ben ik
bang. Ik heb de bouw en de aanleg ervoor. Zorgeloos maar eten en drinken is er hier niet bij,
zeker niet met de beperking in beweging dankziij mijn rug. Zodoende is dit nieuwe boek
aangeschaft. Om het gevecht tegen de kilo's weer aan te gaan..

You May Also Like

7 Reacties

  1. Succes met het afvallen Michelle.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met afvallen. Ik weet uit ervaring hoe lastig het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes! Ik voer ook een strijdje met de weegschaal ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het boek ook maar eigenlijk nooit wat mee gedaan. Was ook niet om af te vallen maar gezonder te eten...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes, ik vind het een fijn boek!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥