100 happy days: dag 8 t/m 21

by - april 20, 2014


Omdat ik vorige week een paar dagen niks heb geschreven, heb ik een '100 happy days' blogje
overgeslagen, daarom zal ik er vandaag twee laten zien. Zijn jullie klaar voor heel veel happiness?  =)












































8: Eindelijk een nieuwe bank, love it 
9: Eindelijk een mooie sidetable gevonden. Natuurlijk met Boeddha, een combinatie die ik
al jaren wil..
10: In het kader van klusweek: bijzet tafeltje voor in de keuken is dan eindelijk voorzien van
een likje verf. Zelf klussen is zo leuk!
11: Tommie ligt al een tijdje naar de visjes te kijken, zo schattig! Ze probeert ze ook echt te
vangen hihi..
12: Leuke bonsai kweekkits gekocht bij de Action^^ Altijd leuk om te proberen..
13: Na een vermoeiende dag knuffelen met Bentley 
14: Genieten van onze mooie nieuwe meubeltjes..













































15: Mooie tulpjes..
16: Labeltjes aan het maken voor mijn bridjes en vlinders. Voor Stichting Earlybirds.
17: Een lekker hapje en een drankje om de goede uitslagen te vieren.
18: De eerste, kleine kruisjes op een stukje stof.
19: konijnenliefde 
20: S'avonds een mooie wandeling gemaakt.
21: Helemaal happy met mijn nieuwe camera^^

Volg deze tag ook op mijn Instragram account: Miesjuh91.  Bekijk hier dag 1-7 ( klik)

You May Also Like

3 Reacties

  1. Super leuk je overzichtje :)

    Zeker fijn om stil te staan bij de fijne dingen in het leven. Mijn overzicht komt volgende week Dinsdag online!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's, veel plezier met je camera

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥