Baby draakje

by - april 19, 2014




Dit lieverdje is alweer nummer 8.  Deze had ik al een tijdje geleden belooft aan een
vriendin, en met de eerste verjaardag van haar zoontje leek me dit een perfect moment
om er eentje voor hun te maken. Zo leuk om te zien dat ook dit draakje met veel liefde
werd ontvangen. Nummer 9 is ookal weer in de maak, dit keer een heel ander soortje.
Namelijk een regenboog draakje! Ondertussen word er nog druk heen en weer gemaild
over mijn acccount. Want ook bij het nieuwe bedrijf ( en een nieuwe naam: kersenbloesems.nl)
lijkt het ook nog niet zo te lukken. Het terug koppelen naar blogger lijkt niet goed te gaan.
Ondertussen schrijf ik dus gewoon verder op dit adres, maar hopelijk worden jullie straks
gewoon weer vanzelf doorverwezen. Ik wens jullie hele fijne paasdagen alvast!


You May Also Like

10 Reacties

  1. Wat een mooie draak! Fijne Paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk, ziet er zo schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje weer!
    Ik heb je blogadresje aangepast in mijn bloglist.
    Ik hoop dat het nu terug lukt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een lief draakje geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze ziet er prachtig uit Michelle.
    Ik heb ook je blog adres even aangepast.
    Fijne paasdagen.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och weer zo'n lieverd. Ik vind ze kunstig gemaakt ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O hij is echt geweldig..!! Van welk patroon is deze!? Cute..!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi draakje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥