Foutje..

by - april 12, 2014

Door wat technische probleempjes is het niet mogelijk om mijn
domeinnaam te verlengen bij Blogger. Automatische is dus mijn
.com verdwenen en is mijn site weer terug gezet naar blogspot.nl Gelukkig ben ik behalve mijn site naam niks kwijt geraakt.
Alle logjes en reacties staan hier nog veilig. Het is helaas niet gelukt
om jullie automatisch door te linken. Dus als jij dit blogje leest..
Hoera! je hebt mij weer gevonden! Hopelijk wordt dit snel opgelost want dit is voor mij en vooral voor jullie erg onhandig en vervelend. Hopelijk zal ik straks onder kersenbloesems.nl te vinden zijn.
Voor nu houd ik een kleine blog break, tot alles weer op orde is..

You May Also Like

4 Reacties

  1. geen problemen ondervonden hier. je berichtje stond gewoon in bloglovin tussen te lezen blogs ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat balen zeg!
    Succes met alles weer op orde krijgen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. herkenbaar... ik doe voortaan ook verder op dit blogadres http://marleenshandwerkjes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga je hier weer even volgen :) Succes met alles :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥