This Week #19

by - maart 23, 2014



Mooie zonsondergang gespot  600 logjes op Kersenbloesems! ♥ Viooltjes bloeien vrolijk
Agenda bijwerken en opvrolijken  Tomaten plantjes doen het ook goed  Wandelen met Bentley
Stukje lente in huis gehaald  Haken aan een nieuw project  Toepasselijke spreuk voor dit moment

Afgelopen week was een aparte week, eentje die ook in het teken stond van rustig aandoen
aangezien mijn rug niet zo wou mee werken. Er waren mooie, zonnige dagen maar ook veel
regenachtige dagen waarbij je lekker nog eventjes onder een plaidje kon wegkruipen. Met
een haak- of borduurwerkje bracht ik de dagen door en natuurlijk hielden de beestjes mij
gezelschap. Hopelijk is er voor maandag genoeg energie om weer een nieuwe week te
beginnen. De mooie bloesem takken die in huis zijn gehaald zorgen in ieder geval voor
een mooi vooruitzicht. Ik wens iedereen een hele mooie week toe..


You May Also Like

7 Reacties

  1. Heel vervelend dat het weer minder gaat met je rug, hopelijk verbetert dat snel. Wat wordt Bently al groot!
    Sterkte, morgen weer nieuwe kansen, nieuwe prijzen (wellicht vandaag al?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En zo probeer ik het ook te bekijken Angélique, iedere dag heeft weer een nieuwe kans ;)
      Gelukkig gaat het alweer iets beter.. nu maar een tijdje nog rustig aan blijven doen..

      Verwijderen
  2. 600 logjes, dat is veel, leuk foto-overzicht zo! Beterschap voor je rug, ik hoop voor je dat het komende week beter gaat!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend van je rug, nogmaals sterkte. Wel erg leuke foto's.

    Fijne Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Sterkte met je rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je rug en heb je een fijn week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. veel sterkte Michelle, rugpijn is %@#%#$

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥