Bloesem takken

by - maart 24, 2014



Dit weekend stond in het teken van vers fruit, groente en bloesem takken op de markt halen.
Het huisje opruimen & schoonmaken en er werd zelfs een bezoekje aan de Ikea gebracht.



Natuurlijk met veel rustmomentjes tussendoor, want helaas kan ik nog steeds niet
zonder ze. Sterker nog, ik was ze weer een beetje vergeten door alle drukte..



Net zoals deze bloesem takken moet ik gewoon mijn tijd nemen. Voor het huishouden,
schoolwerk maar ook leukere dingen zoals een dagje weg. Misschien gaat het allemaal
wat langzamer, maar ik kom alsnog op plaats van bestemming aan. En daar gaat het om..

You May Also Like

2 Reacties

  1. Neem je tijd! Zoals je zegt, je komt er wel... Het maakt niet uit hoelang je erover doet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke foto's! Klopt, gewoon je tijd nemen (hoewel dit soms erg moeilijk is..)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥