The Dolphin's Domain

by - maart 30, 2014


Al langere tijd wou ik een nieuw borduurwerkje starten. Daar schreef ik hier al over. Zo gezegd
zo gedaan. Ik bestelde twee nieuwe borduurpatronen met weer een herfst thema. Natuurlijk gaan
de bestellingen en cadeaus voor dus ze werden in de kast gelegd. Braaf liggen ze te wachten.
Iedere borduurster weet ook dat als je niks nodig bent, je eigenlijk ook niet op internet naar
pakketten en patronen moet gaan kijken ^^  Al een tijdje kreeg ik op mijn Facebookpagina de
updates van Ans. Zij heeft door de jaren heen zoveel borduurpakketten en patronen gekocht
dat het haar niet lukt om ze allemaal nog te maken, zodoende verkoopt ze er nu een paar. 


Mijn oog viel gelijk op een paar pakketten, maar deze kon ik dan echt niet laten liggen. Toevallig
staat dit pakket al twee jaar op mijn Wishlist en met een leuke korting kon ik het van haar overkopen.
Iedere bezoeker weet onderhand wel dat ik gek ben op dieren, maar de oplettende lezer weet nog
dat ik vroeger helemaal gek was op dolfijnen. Zodoende kon ik deze echt niet laten liggen. Helaas
gaat hij voorlopig met folie en al weer de kast in, want er liggen nog een paar werkjes te wachten
die voorrang hebben. Maar ooit zal dit mooie patroon gemaakt worden en eenmaal af.. zal er een
lege lijst op hem liggen te wachten.


You May Also Like

9 Reacties

  1. Wat een leuk pakket.
    Het voordel is, dat zulke dingen niet slecht worden.
    Dus als je zo'n buitenkansje ziet passeren, ook al kun je er op dat moment niet aan beginnen, moet je het zeker niet laten schieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat dacht ik dus ook Tania, komt ooit wel van pas :) De plek waar hij komt te hangen weten we ookal dus misschien motiveerd dat ook weer om er snel aan te beginnen hihi

      Verwijderen
  2. Wat leuk! Jammer genoeg heb ik niet het geduld voor dit soort dingen... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat fijn en een erg leuk pakket! Altijd handig om wat achter de hand te hebben, hihi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met 3 Heaven and Earth Design patronen heb je altijd iets achter de hand Rianne haha :P
      Maar inderdaad ik kon deze niet laten liggen, komt nog wel een tijd dat ik hier fijn aan ga borduren..

      Verwijderen
  4. Hij is leuk! Heeft ook heel lang op mijn lijstje gestaan, totdat ik Sunset Dolphin tegen kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi werk, ben erg benieuwt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze ziet er echt mooi uit! Ben benieuwd hoe die gaat worden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥