Time is running fast..

by - maart 31, 2014


De tijd lijkt snel te gaan, te snel! Nog maar een paar maandjes en dan moet het schoolwerk
allemaal af zijn. Ingediend, nagekeken, goedgekeurd en wel. Hopelijk gaat het allemaal lukken
voor die tijd en kan ik dan van een paar weekjes vakantie genieten. Om mijzelf nu al te onthaasten
heb ik de haak-bestellingen stop gezet. Ik vind het erg leuk om creatief bezig te zijn, ook voor 
anderen, maar het moet een hobby blijven. Ik moet nu borduurwerkjes laten liggen omdat het
haakproject af moet zijn. En moeten is nooit leuk. Niet voor niks blijven de mooie borduur 
updates hier uit.. De laatste opdracht 'Miss Wooly nummer 2' wordt afgemaakt en zo ook 
wat gehaakte cadeautjes die ik 'vrijwillig' maak en daarna gaan we weer lekker borduren. 
Want er liggen nog genoeg borduurpatronen en pakketten te wachten zoals jullie weten hihi.
De cadeautjes zijn zo leuk geworden, ik kan haast niet wachten om ze jullie te laten zien!
Maar alles op z'n tijd., ondertussen haken we rustig door want dat kan nu weer..


You May Also Like

10 Reacties

  1. Groot gelijk heb je. Het pakket hieronder is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik wil er stiekem ook heel graag mee beginnen.. ;)

      Verwijderen
  2. Nou, je hebt helemaal gelijk! Ik ben er inmiddels ook achter dat ik niet geschikt ben voor (teveel) opdrachten. Af en toe één is best leuk, maar dan houdt het op voor mij. En je borduurwerken zijn veel te mooi om te laten liggen! Ik hoop voor je dat het allemaal lukt met je schoolwerk!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daarom, het moet wel leuk blijven. Geen zin dat ook nog mijn hobby als moeten straks worden beschouwd. En inderdaad een paar opdrachten zijn wel leuk, maar net als met ieder ander ding, krijg je vaak alles tegelijk he ;)

      Verwijderen
  3. Gelijk heb je. Hobby moet leuk zijn en moeten is dwang.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En daarom haak ik dus niet op bestelling ;-) Je hebt groot gelijk, hanwerken omdat je er zin in hebt, niet omdat het moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hobby is een hobby en geen werk toch :) De kleur is wel mooi en je foto is ook erg leuk gemaakt zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elisa :) Ik wou toch even een foto'tje laten zien, maar het mocht niet te duidelijk zijn wat het ging worden. Missie geslaagd dus ^^

      Verwijderen
  6. Moet inderdaad een hobby blijven waar je veel plezier aan beleefd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Groot gelijk Michelle, zodra het moeten wordt is het niet leuk meer.
    Ik dacht ik reageer nog even, nu neem ik weer een time out.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥