100 Happy Days

by - maart 28, 2014



Je ziet steeds vaker van die leuke lijstjes en tags opduiken. Zo kwam ik de 100 happy days challange
  
bij Saskia tegen. Het principe is heel simpel, je maakt iedere dag een foto van iets waar jij gelukkig
van wordt. Deze foto's dien je dan in, dat kan op facebook maar ook op Instagram. Ik heb voor
Instagram gekozen.  Hier kan je mij volgen, maar ook op Kersenbloesems zal ik ze laten zien.
Natuurlijk ga ik hier niet iedere dag 1 foto laten zien, dat zou wel erg veel worden. Misschien dat ik
iedere zondag een overzichtje met 7 foto's ga plaatsen, maar dit bedenk ik nog wel even.

Het bedenken moet wel snel gebeuren, want mijn Challenge begint morgen! ^^ En waarom ik 
hieraan mee doen? Omdat iedere dag iets moois heeft, iedere dag heeft tenminste wel één ding
waar je gelukkig van wordt. En met deze leuke tag sta je er net wat langer bij stil. Ook is het
een goede reminder om in deze drukke en materialistische wereld te blijven genieten van
kleine dingentjes die niks met geld of status te maken hebben. Maar juist van de simpele,
kleine dingen zoals een bosje bloemen, je hond of de kleuren van je borduuwerkje..
Een challenge die ik persoonlijk goed bij mijn blog vind passen..

Nu ben ik erg benieuwd, wie gaat hier nog meer aan meedoen?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Dat is een heel leuk en mooi initiatief, ik ben heel benieuwd waar jij allemaal gelukkig van wordt (al denk ik dat ik best wel het een en ander uit jouw rijtje kan opnoemen inmiddels ;-) )

    Ik moet wel even een beetje grinniken over je zinnetje: "Ook is het
    een goede reminder om in deze drukke en materialistische wereld te blijven genieten van
    kleine dingentjes die niks met geld of status te maken hebben", want je zal toch met íets je foto moeten maken... (ik begrijp wel wat je bedoelt hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja klopt. Je zal altijd wel geld nodig blijven, om te leven. Maar ik denk wel dat hoe je ermee omgaat een verschil kan zijn.

      Verwijderen
  2. Leuk! Zoiets heb ik al eens voor mezelf gedaan, wel een goed ideetje om weer mee te beginnen :D
    Mensen vergeten te genieten, zo zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik ben benieuwd naar je foto's! Ik doe zelf niet mee want heb al een app waar ik elke dag op een random moment een foto mee moet maken. (Je krijgt zeg maar de opdracht van de app op een random moment op de dag om de foto te maken dus)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het idee erg leuk, misschien dat ik zoiets ook wel ga doen.
    Dan komen er net wat meer blogjes tevoorschijn als nu. ;)
    Ik ben benieuwd naar jou 100 geluksmomentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dat je mee doet. Ben erg benieuwd naar jou invulling :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥