Gekleurde bladeren

by - maart 17, 2014



Net zoals met de zaailingen, iets wat je veel liefde en aandacht geeft groeit. Behalve dat
je de Fall Fairy geen water hoeft te geven, wel heel veel verschillende kleuren garen.
90 kleuren om precies te zijn, al borduren we momenteel alleen met geel, oranje en
soms wat bruin en groen. Met deze 600 steekjes staat de rij er weer op. Nog twee
rijtjes meer en dan komt deze pagina tot een einde, eentje die lang opzich heeft
laten wachten.. We borduren rustig verder en hopelijk is de pagina snel af..

You May Also Like

6 Reacties

  1. Prachtig hoor!
    Nee, deze zou ik geen water geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi word ie! Jij borduurd per rij? Ik doe het per kleur..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sinds een tijdje borduur ik per rij ja, het is net of dit sneller gaat. Ook vind ik het wat overzichtelijker. Wil altijd nog eens proberen om op kleur te borduren ( wel per rij, met een HAED is dat niet te doen) maar ben altijd bang dat je dan makkelijk een steekje misplaatst..

      Verwijderen
  3. Ik ben benieuwd, ziet er nu al mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥