Vlindertjes #2

by - maart 16, 2014



Een tijdje geleden konden jullie hier de eerste Vlindertjes zien. In een paar dagen tijd
had ik al een mooie verzameling, 6 paar Vlinders liggen klaar.  Maar goed ook, want
deze leuke beestjes worden een stuk minder gehaakt dan de Earlybids en Nicu's. Komt
ook wel door de achterliggende gedachte maar toch.. ze zijn en blijven helaas nodig.
Deze luie zondagen zijn perfect om deze Vlinders te haken, je haakt ze ook zo lekker
weg.. En door alle leuke kleurtjes die je kan gebruiken is ieder paar weer anders.
Hopelijk kan ik naast al mijn andere projecten deze week toch weer een paar setjes
Vlinders haken. Haken jullie al mee voor Stichting Earlybirds?


You May Also Like

8 Reacties

  1. Deze zien er heel fleurig uit Michelle.
    Nee ik doe helemaal niets aan handwerken, ik fotografeer alleen.
    Ik wens je nog een hele fijne zondag.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog meer van die schatjes. Ik vind ze leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh my goodness... they are sooooo cute!!! :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥