Follow your heart: dying my hair purple ♥

by - maart 19, 2014

( foto's komen van Pinterest)

Al na een paar foto collages wist ik dat ik of mijn haar paars of turquoise wou verven.
Een gewaagde keuze, maar wel een keuze die bij mij past. Turquoise is erg mooi maar
toch ook erg inyourface dus ik koos voor paars. Al vanaf december ben ik aan het
nadenken geweest of ik het nu wel of niet moest doen. Twee weken geleden besloot
ik het dan toch gewoon te doen! De kleurspoeling stond al braaf te wachten en alleen
de ontkleuringsmiddelen moesten besteld worden. Het nadeel van Semi permanente
haarkleuringen is dat het dus met iedere wasbeurt en beetje vervaagd. Een voordeel
van deze haarkleuringen is dat je hele gekke en gewaagde kleuren kunt kiezen.
Paars is dat ook echt paars en niet bruin met een paarse gloed erover heen. 


Goed voor je haar is dat onkleuren zeker niet, voordeel is dan weer dat de kleuringen
niet schadelijk voor je haar zijn. Zo kan je (in mijn geval) iedere twee weken een
kleuringsmasker nemen die je haarkleur doet opleven. Ook het verwisselen van 
kleuren is hierdoor erg makkelijk. Zo zie je maar, er zitten zowel voor- als nadelen
aan vast. Maar dat je blij bent met je haarkleur, vind ik toch wel een heel groot
pluspunt. En tevreden.. dat ben ik zeker! Het is een prachtige, diep paarse kleur.
Eentje die altijd heb gewild en nu ook gewoon heb  

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wow dat is idd echt paars, mooie kleur! Heerlijk hoor...lekker met kleuren spelen. Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat het je zeker past!
    Zou ook nog iets voor mij geweest zijn, 20 jaar geleden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldige kleur, was ik maar wat jonger dan....lol

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg mooie paarse kleur inderdaad! Ik heb vroeger ook wel eens geprobeerd mijn haar paars te kleuren met een vriendin. Alleen deden we samen met 1 pakje dus echt goed ging het toen niet hahaha! We hadden toen meer een gloed over onze haren heen..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥