Organizer & aankoopjes

by - februari 05, 2014


Sinds vorige week ben ik mij aan het inlezen in de wereld van de Organizers. Je kan
heel veel verschillende soorten organizers kopen, van goedkopere tot een mooie Filofax.
Natuurlijk ga ik niet ineens zo'n dure kopen, niet wetend hoeveel ik het ga gebruiken. Ik denk
trouwens wel aardig veel aangezien ik echt een agenda- en lijstjes mens ben ^^ Op marktplaats
vond ik een mooie Pip Fantasy Organizer, helaas viel hij kleiner uit dan verwacht dus kocht
ik een mint groene organizer bij de Hema. Deze heeft precies het goede formaat. 


De bedoeling is om je Organizer helemaal naar jouw smaak in te delen en te versieren. Op
Pinterest kan je heel veel inspiratie en voorbeelden vinden. Creabea als ik ben leek mij dit erg 
leuk en ging ik opzoek naar leuke decoratie spulletjes. Geloof mij met de Hema, Kruidvat en de
Action kom je tegenwoordig heel ver! Ook bestelde ik bij Leukedingentjes en Tonerencartridge.
Dit leverde al een hele mooie stash op, maar mijn motto is: Als je iets doet, doe het dan goed.
Ik kan nu wel echt iets leuks gaan maken. Binnenkort mijn ideën, inspiraties en creaties.

Kende jij het wereldje van de Organizers al?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Ohhhh ja..ik ben ook verslaafd...gewoon weer net als vroeger een agenda...
    Heb een zwarte personel van de Hema..
    Maar zou graag een mooie grote a5 willen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig fleurig uit, ben benieuwd hoe het gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Michelle,wat een kleurrijke post,ééntje met veel van mijn lievelingskleurtjes....groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er kleurrijk en leuk uit! Ben benieuwd hoe ze gaan worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk bericht, ik gebruik hier een simpele agenda en we hebben hier daarnaast een kalender hangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel vrolijk uit.
    Ik ben niet bekend met Organizers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er erg vrolijk uit met al die kleurtjes. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan echt niet zonder mijn Agenda en To-Do list. Anders wordt het zo'n chaos :). Erg leuke spulletjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb m ook!! En de roze variant. Maar ondertussen al hard toe aan een wat groter formaat. Zaterdag even voor kijken...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥