Crochet Along #4 en #5

by - februari 03, 2014



Een weekje later dan gepland. Ik had er even geen aardigheid meer in en daarom
bleef de deken zielig in zijn mandje liggen. De kleuren stonden mij niet aan, het knaagde
al wist ik niet precies waarom. Een deken in grijs/blauw tinten was immers de bedoeling.
De keuzes uithalen of een andere kleur invoegen had ik. Voorzichtig ging ik door mijn
wol voorraad om te kijken naar een geschikt kleur. Tot mijn verbazing vond ik groen
er toch wel erg leuk bij staan. Het is misschien een iets andere volgorde maar het zal
toch een regenboog deken gaan worden. En nu weer wachten tot aankomende vrijdag..




You May Also Like

7 Reacties

  1. Oh, maar dit wordt toch ook erg leuk zo, heel vrolijk! Het is echt zo'n deken die in allerlei kleurencombinaties mooi is. Vond je grijs-blauwe tinten te saai? Ach ja, het voorjaar komt eraan! :-) Ik zou net het patroon van het Catherine-Wheel op gaan zoeken, voor mijn tweede deken. De volgende keer ken ik 'm dan wel uit m'n hoofd denk ik.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch vond ik de andere kleuren ook mooi hoor! Nu wordt het een lekker zomerse deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er vrolijk uit💕

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit, met vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je doorgezet hebt. Hij is hartstikke leuk.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren combi. Veel plezier ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥