Lente gevoel

by - februari 02, 2014


Met deze temperaturen is het moeilijk te geloven dat we nog in de winter zitten. Ik heb
helaas dit jaar geen winter foto's kunnen maken maar dit is het enige wat ik er jammer
aan vind. Al die sneeuw en kou mogen van mij als rugpatiënt wel wegblijven hoor ^^ Dit
temperatuur'tje daarin tegen vind ik heerlijk, Bentley trouwens ook! Vanochtend hebben we
een lekkere, lange wandeling in het bos gemaakt. Natuurlijk gaat de camera dan ook altijd
 mee. Langzaam zie je hier en daar alweer de lente tevoorschijn komen. Een mooi begin
van een nieuwe week, gelukkig een wat rustigere week dan de vorige drie.

Ik wens jullie alvast een hele mooie en zonnige week toe!


You May Also Like

7 Reacties

  1. Die eerste twee foto's zijn echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke foto's! Lijkt me heeeeeerlijk, wandelen met de hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè, ik geniet er ook zo van! En die sneeuw mag van mij ook wel wegblijven, vind dat maar niets op de fiets (haha, dat rijmt :-p )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super foto's! lijkt me echt geweldig om te doen :)

    XoXo Helen
    Interieur

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's van je hondje.
    Ja de natuur loopt al helemaal uit.
    Maar het is nog vroeg in het jaar, er kan nog wel winter komen.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥