This Week #16

by - januari 05, 2014



Nieuw kussen gemaakt voor Bentley  Nieuwe kleding binnen gekregen van de Large 
Een nieuw haakwerkje begonnen  Lekker borduren in het zonnetje  Nieuwe pantoffels 
Wensballon oplaten  hmm Oliebollen!  Eerste (prive) puppy les gehad  Nieuwe lippiercing 

Deze week, mijn laatste vakantie week is erg snel gegaan. Natuurlijk zit oud&nieuw ertussen
en dit zorgt altijd voor wat vreemde dagen vind ik. Voor de rest was het een rustige week met
wat leuke afspraken, veel knuffelen met Bentley en eindelijk weer eens veel borduren.
Hopelijk zal de eerste schoolweek rustig van start gaan en krijg ik al mijn opdrachten op
tijd 
af.. Op naar een nieuwe week met een normaal ritme.. ^^

You May Also Like

4 Reacties

  1. ik wens je een fijne week ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf joh een lippiercing..
    Hele fijne foto's. Nog een fijne Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Maar de piercing had ik al he, heb alleen een nieuw sieraad erin..

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥