Crochet Along 2014: #1

by - januari 06, 2014


Al een tijdje lijkt het me leuk om aan een handwerkproject
mee te doen. Je weet wel, zo'n  project waar meerdere
handwerksters aan mee werken. Zo'n project waar je iedere
week of maand een patroontje van krijgt, om zo samen aan
het patroon te werken. Voor borduren leek mij dit nooit zo
handig. Er gaat zoveel tijd inzitten en ik heb zelf al zulke
mooie maar grote projecten. Toen kwam ik het Crochet
Along 2014 tegen bij Elisa en bij Marleen.. Ik heb er twee
dagen over getwijfeld, het is immers een hele klus en ik heb
nog zoveel liggen.. Maar ik ben toch overstag gegaan.

Gistermiddag zocht ik het patroon en een kleurenbord, om te ontdekken welke kleuren ik wil gaan gebruiken. Ik kwam op grijs met blauw tinten uit, iets wat perfect bij ons interieur past. Gelijk werd de wol erbij gepakt en een keuze gemaakt.
Natuurlijk werden ook gelijk de eerste randjes gehaakt.. =)
Voor wie ook graag wil beginnen, kijk dan even op deze blogs: Terray & Jolanda

Vanaf nu zal ik iedere maandag mijn vorderingen van deze leuke deken laten zien, hier zie je week 1.

You May Also Like

11 Reacties

  1. Leuk Michelle, ik ben benieuwd naar je vorderingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleuren! Ik ga ook meedoen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je meedoet!! Je staat in mijn leeslijst :-)
    Veel plezier met haken
    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je meedoet! Ennuh..je kunt er alsnog je eigen draai aan geven he. Laat het niet als een verplichten en moeten voelen, maar werk eraan op jouw tempo! Much more fun! Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je meedoet, veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik ben heel benieuwd naar de deken :) De kleuren zien er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Over 47 weken zal je de algehele deken kunnen bewonderen ;) Tot die tijd.. iedere week een nieuw randje ^^

      Verwijderen
  7. Erg leuk om te zien! Veel plezier ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥