Fall Fairy

by - januari 03, 2014


Langzaam werd de week weer vol gepland. Leuke afspraken om weer even bij te
kletsen. Genoeg tijd overlatend voor het (vele) huiswerk en om wat steekjes te 
zetten. Tot nu toe is het goed gelukt om iedere dag een paar steekjes te zetten en
na een paar dagen borduren zie je dan ook weer echt resultaat. Na zo lang stil 
te hebben gelegen is dat erg fijn, de laatste pagina ronde ik namelijk op 13 Juli
2013 af. (klik) De hele lengte voor deze bladzijde staat er weer op. En stiekem
is dit alweer een oudere foto, vandaag de dag ben ik alweer een stukje verder..

You May Also Like

6 Reacties

  1. Iedere keer een klein stukje zorgt ook dat het afkomt ;-)
    Ik vind de kleuren zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weer een stukje verder...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk, ben benieuwd naar het eindresultaat.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zo kom je er wel, stap voor stap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, het ziet er al heel mooi uit :) ik ben benieuwd hoe het gaat worden!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je terug begonnen bent!
    Dat is nu het voordeel aan borduren hé, het wordt niet slecht ;-)
    Je kan het een half jaar, een jaar of zelfs meer laten liggen zonder dat het iets uitmaakt.
    Geniet van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥