Hellow 2014..

by - januari 01, 2014



Precies een jaar geleden schreef ik deze blog (klik), vandaag
had ik eigenlijk een terug blik willen maken. Een terug blik
die laat zien welke 'doelen' ik heb behaald. Maar toch blijft
het scherm leeg. In een jaar is er zoveel gebeurd, leuke
dingen maar ook minder leuke dingen. We hebben nu een

nieuw huis, een nieuwe omgeving, een nieuwe stageplaats,
zelfs een nieuw dagritme. Een kleine pup om voor te zorgen..

Door al deze dingen schoot het handwerken en de rust er soms
wel even bij in. Daarom zijn de meeste doelen ook niet behaald.
Wel ben ik tegelijkertijd ook weer dichter bij mezelf gebleven.
Heb ik grotendeels wel gedaan wat ik echt wilde doen, al het
andere was schijnbaar toch niet zo belangrijk. Zoals de yoga of
meditatie. Een paar goede voornemens zoals afvallen en geen

(grote) borduurwerken erbij starten zijn wel gelukt.
Met ieder jaar leer je jezelf beter kennen, of het je nu bevalt
of niet. Met ieder jaar veranderd je levensweg, en de mensen die
je hierop gezelschap houden.



Je kan het nog zo mooi bedenken maar het leven neemt toch een andere wending, zijn eigen
wending. Daarom heb ik maar één doel voor dit nieuwe jaar:

Om bij de leer van Sakura ( kersenbloesems) te blijven.. doe alles met liefde,geniet van elk klein
moment. Want iedere dag kan je laatste zijn. Ga je dromen achterna en blijf niet te lang stilstaan
bij negativiteit en negatieve mensen. Geniet van het leven, van dit jaar, van 2014..
En dat.. dat is mijn wens en doel voor 2014.

En wat zijn jouw doelen/wensen voor 2014?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Hallo,

    Ik wens je je wens toe in 2014 ! Ik zal duimen dat 2014 een goed en liefdevol jaar mag worden voor je.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een heel mooi 2014 toe, mijn doelen zijn bekend, maar dat zijn meer zakelijke doelen dan echt persoonlijke veranderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle, ik wens jou en al je dierbaren een heel gelukkig 2014.
    Ik stel geen doelen en heb geen wensen voor 2014, ik hoop dat ik zo door kan blijven gaan zoals ik in 2013 heb gedaan.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je veel verwezenlijkt in het afgelopen jaar.. moge dit jaar 2014 ook al hetgeen brengen waar je op hoopt.. veel warmte, liefde en geluk en dat je wens mag uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou een heel goed 2014 toe, fijn dat je weet te genieten van de mooie momenten!
    Mijn doel voor 2014 is wat meer overzicht krijgen, dingen afmaken, gewoon maar beginnen. Er zijn nu 4 (van de 6) kinderen het huis uit, dus een mooi moment om orde op zaken stellen. Overbodige spullen weg doen, dat geeft ruimte hoop ik. Er zijn verder een heleboel dingen die ik graag anders zou zien, maar dat leg ik maar in Gods hand. Zorgen maken heeft geen enkele zin, al kan ik het regelmatig toch niet laten. Nog een doel dus: Geen zorgen maken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb geen doelen.. Ik wil vooral erg gaan genieten, vooral na afgelopen jaar.

    Nog de beste wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig nieuwjaar! Ik heb verschillende minidoeltjes voor mezelf, maar over het algemeen wil ik vooral een goed persoon zijn, zowel voor mezelf als voor mijn geliefden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy new year!
    Ik heb eigenlijk helemaal geen doelen voor dit jaar, ik zie wel wat er komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig nieuwjaar! Dat lijkt me een mooi doel. Ik wil proberen meer te genieten van alles en niet zo gespannen zijn.l

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥