Een terugblik op 2013

by - december 31, 2013


Nog een paar uurtjes en dan is 2013 ook al weer voorbij. Een verrassend jaar, de ene dag
leuk de andere dag minder leuk. Een jaar vol lessen en geniet momentjes.

Zo heb ik in 2013:

- Het derde leerjaar van mijn studie afgerond
- Is ons Genetisch onderzoek is begonnen
- Zijn Chris en ik 6 jaar bij elkaar <3
- Zijn wij verhuisd naar dit fijne huisje wat wij nu echt een thuis kunnen noemen
- Maakten wij vele mooie wandelingen
- Maakte ik zoals gewoonlijk weer veel mooie natuur foto’s
- Gingen we naar veel, mooie concerten
- Handwerkte ik erg veel
- Heb ik helaas veel rugklachten gehad
- Deden we afstand van Simba, omdat dit beter voor haar was
- Kreeg ik een kraam voor mijn gehaakte knuffels op een opendag
- Bezochten wij een hele mooie dierentuin in Duitsland
- Heb ik heerlijk met mijn dieren geknuffeld
- Heb ik helaas veel bij de Fysio gelopen voor mijn rugklachten & ben
ik mijn studie in een ander traject gaan volgen
- Heb ik vele middagen gezellig samen met vrienden besteed
- Bestaat mijn blog alweer 3 jaar! Het is me helemaal ontschoten, later hierover meer.
- Heb ik Made by Mies opgericht na een aantal bestellingen.
- Leerde ik mijn echte vrienden kennen..
- Verfde ik mijn haar rood, later verfde ik tweede plukken knal blauw.
- Kregen we ons eerste hondje, Bentley

En natuurlijk nog veel meer.  Als je nieuwsgierig bent kan je eens in mijn geschiedenis duiken..

En ook (her)ontdekte ik twee dingen..Om te genieten van elk klein moment en ik ontdekte mijzelf. In 2013 ging ik meer mijn eigen gang. Dat betekend dat ik deed wat ik leuk vond en probeerde ik ook nieuwe dingen uit. Twee kleine plukjes haar blauw verven lijkt misschien niet veel, maar het gaat ook om de gedachte erachter. Zoiets kleins, maar toch wilde ik het al zo lang. Maar ik liet mij tegen houden door twijfel en angst. Angst voor dat mensen mij niet meer zouden accepteren.

In 2013 leerde ik weer dat het leven zo kort is, en dat je moet doen wat je hart je ingeeft. Ik leerde te accepteren dat ik soms qua
kledingstijl maar ook qua gedachtegang anders ben dan leeftijdsgenoten. 2013 was een jaar van opbouwen en loslaten. Loslaten van mensen maar ook van structuur, met mijn rug kwam ik ineens veel thuis te zitten en kon ik mijn opleiding niet meer volgens het normale traject volgen. 2013 was een jaar van doorgaan, acceptatie, genieten van kleine dingen en vooral proberen positief te blijven.



En met dit laatste zinnetje sluit ik dit logje af, want ik hoop dat 2014 een jaar mag zijn waar
dit ook weer bij kan en lukt. Een jaar vol met nieuwe kansen en mogelijkheden.
Ik wens jullie een geweldig jaar toe!

You May Also Like

8 Reacties

  1. Topper! Leef je leven en pluk de dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een bewogen jaar achter de rug Michelle.
    Ik wens jullie een geweldig 2014.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wens jullie een gezellige jaarwisseling en een fantastisch 2014, waar je over precies een jaar met een geweldig fijn gevoel op terug kunt kijken. Ik heb opeens zo'n vermoeden dat komend jaar nog wel eens een bijzonder jaar voor jou gaat worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijn overzichtje heb je gemaakt. Een heel fijn 2014 gewenst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle goeds voor 2014!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooi overzicht, en ik wens jou ook een mooi 2014 toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥