Afwezigheid van kruisjes

by - december 28, 2013


De laatste tijd is het stil met de borduur updates, dat hebben jullie vast al wel gemerkt.
Dat komt voornamelijk omdat het borduren hier ook echt bijna helemaal stil ligt. Niet omdat
ik het niet meer leuk vind, maar gewoon simpelweg omdat ik er geen tijd voor vrij maak.
Het schoolwerk, stage, de huishouding, haakopdrachten maar ook Bentley vragen allemaal
wat meer mijn aandacht. En dat is natuurlijk ook niet zo gek, maar soms wel jammer. Want
de mooie updates blijven uit. Daarom had ik mij voorgenomen om het borduren deze vakantie
weer op te pakken, gewoon zo af en toe een uurtje. Zodat ik er toch mee bezig blijf.
Deze keer heb ik de Fall Fairy opgepakt en langzaam groeit ze weer..


You May Also Like

5 Reacties

  1. Ik ken het! Op dit moment borduur ik ook erg weinig...kom er gewoon niet toe! Muziek maken, oefenen voor zangles, haken, breien,huishouden...pfff, voor borduren moet je echt "rust"in je kont hebben heb ik gemerkt, als die rust er niet is dan gebeurd er weinig, joh, komt vast wel weer goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig borduurwerk is dit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het komt vast wel weer, soms is het goed even een time out te nemen.
    Je kan gewoon niet alles tegelijk doen zeg ik altijd maar.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er prachtig uit

    ook voor jou Prettige Feestdagen toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥