Onze kerstdagen..

by - december 27, 2013


Bestonden niet uit cadeaus, drukte, (te)veel eten en veel geld uit geven.. maar uit:

Veel wandelen en knuffelen met Bentley. Ook zijn we voor het eerst met hem naar
het  bos geweest, zo leuk om hem alles te zien ontdekken voor het eerst!

Een kleine verwennerij voor de dieren..

Verwennerij voor onszelf. S'avonds aten we iets luxer, zo aten we eerste
kerstdag een varkenshaasje met champignonsaus, aardappeltjes en stoofpeertjes.
Natuurlijk onder het genot van een leuke kerstfilm. De tweede kerstdag aten we
bij mijn ouders. Gourmetten met iets minder vlees en meer salades, fruit en groente
kan ook heerlijk zijn!

Genieten van een stukje natuur in huis..

Besteedde we de meeste tijd aan dingen waar we zelf zin
in hadden. Geen drukke agenda's met veel afspraken, maar
kon Chris lekker gamen en ik handwerken..

Af en toe een lekkere kop chocolademelk met slagroom, dat hoort
er toch wel bij vind ik. Maar ook genoten we van veel vers fruit en
zelfgemaakte bosbessen Smoothies.

Zoals jullie al wel lezen, geen traditionele kerst dus. Geen kerst-bezoekjes, vele etentjes,
jezelf toch te vol proppen met lekkernijen en er later spijt van hebben.. Nee we hebben het
rustig aangepakt dit jaar. Ook hebben we voor het eerst geen cadeaus gedaan, niet aan mijn
ouders maar ook niet voor ons zelf. Bentley.. hij is ons kerstcadeautje Een ander soort kerst
maar wij vonden het prima zo..

Hoe was jullie kerst?


You May Also Like

7 Reacties

  1. Leuk om te lezen hoe jullie de kerst hebben doorgebracht.
    Wij doen ook nooit cadeautjes, en we eten ons ook niet vol, wel iets extra's natuurlijk, een lekker stuk kerstkrans en het eten was ook heerlijk, mijn man kookt altijd, hij kan het beter als ik.
    Dit zijn van die dagen dat er wat bezinning is.
    Ik wens je een goede week en een goed begin van het nieuwe jaar.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zulke dagen/momenten!
    Wij hebben het wel met familie, lekker eten en cadeautjes gevierd, maar ook lekker samen genoten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe je het ook viert, als je maar geniet! En dat hebben jullie zo te lezen zeker gedaan, heerlijk toch? Jullie dieren hebben het getroffen met jullie, die hebben het vast heel fijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De laatste foto ziet er heerlijk uit ;)

    Fijn foto-overzichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk toch zo'n Kerst voor jezelf! Zo vier ik de Kerst ook het liefst ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt heerlijk en relaxed genieten!! :) Ik vond kerst gezellig, maar was stiekem ook blij dat het weer voorbij was! Binnenkort wat foto's van mijn kerstdagen op mn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. klinkt zalig... zo lekker genieten op jullie eigen manier.. hier hebben we wat meer verplichtingen... maar ook genoten om samen met familie te zijn op deze tijd van het jaar... prettig eindejaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥