Mijn weekend

by - januari 26, 2014


Nog een paar uurtjes en dan zit dit weekend er
ookal weer op. Ze lijken steeds korter te worden.
We begonnen ons weekend met een tripje naar
de dierenarts, helaas alweer ja. Arme Tommie
heeft weer een blaasontsteking. Waarom weten
we nog niet, eerst afwachten of deze medicijnen
helpen en anders kan verder onderzoek nodig
zijn. Aangezien mijn dieren mijn alles zijn, is dit
geen leuke tijd voor mij, maar brengt het alleen
verdriet, angst en spanningen mee.

De puppy-cursus van gisteren was daarintegen
wel weer leuk. Bentley doet alles heel goed en is
heel slim voor zijn leeftijd. We oefenen nu
zoekspelletjes en luisteren naar zijn naam.

Natuurlijk heb ik ook wat geborduurd en
gehaakt,  Kater Theo de Tweede heb ik
vanmiddag afgemaakt. Hij is een verzoekje van
mijn moeder, in kleuren van haar interieur stijl.
Het is weer een leukerd geworden he?!

Ook zal ik binnenkort een nieuwe hobby
beginnen, namelijk het versieren van een
Organizer. Beter gezegd: het opfleuren van
een agenda. Waarschijnlijk ga ik morgen hier
de Organizer en assecoires voor halen. Later hierover meer want het is een hele hobby
opzich ^^

Ik wens jullie allemaal een heel goed begin van een nieuwe week =)

You May Also Like

11 Reacties

  1. Wat balen zeg dat je weer naar de dierenarts moest! Hopelijk helpt de medicatie. Jij ook een fijne week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kat! en sterkte met je zieke dier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, arm dier dat weer ziek is (was het niet een kat?), sterkte.
    Theo is super mooi geworden weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Tommie is de kat, nooit serieus iets mee gehad en nu twee keer een blaasontsteking in 3 weken tijd. Ouderdom komt met gebreken he..
      Dankjewel voor je reactie!

      Verwijderen
  4. Geen wonder dat de tijd voorbij vliegt, klinkt als een druk weekend! ;P
    Maar, op het verhaal van Tommie, wel leuk allemaal! :D Ik ben benieuwd naar je agenda en de kater voor je moeder is een leuker geworden ;)
    Fijne week alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerdje! Sterkte met je huisdier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drinkt poezebeest wel genoeg? Vrienden van ons hebben ook een kat en kreeg blaasontsteking door te weinig drinken.
    Leuke knuffel weer! Ik ben begonnen aan bram de beer vanmiddag ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kater!
    Jammer dat je echte diertjes niet zo ok zijn, ik hoop dat ze snel weer beter zijn.
    Ik ben superbenieuwd naar je organiser,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kat heb je gehaakt.
    Sterkte met je echte dieren, ik hoop dat ze snel weer opknappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer van Tommie, maar voor de rest klonk je weekend goed!! Heel veel plezier met filofax-en!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och hij is weer leuk geworden. En hopelijk helpt de medicatie inmiddels?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥