DIY: Stationary

by - januari 25, 2014


Heel af en toe schrijf ik nog ouderwets een brief. Gewoon lijntjes papier is prima, maar
wel een beetje saai. Zo ging ik opzoek naar leuk briefpapier, je vind genoeg maar de prijzen
zijn niet altijd even leuk. Ook missen vaak de lijntjes en eerlijk gezegd heb ik die wel nodig.
Zo besloot ik om zelf briefpapier en enveloppen te gaan maken. Ik heb het volgende gebruikt:
papier, potloden, een mal, lijm, stempels, tape en wat creativiteit. De mal komt van Papierdier
en de rest had ik al in huis.  Dit leverde een creatief uurtje op, dit keer zonder haaknaald en garen.
En zeg nou zelf, zelfgemaakt is toch net zo leuk! =)



You May Also Like

9 Reacties

  1. Zelfgemaakt is veel mooier, lekker creatief geweest.
    Heel soms schrijf ik ook nog brieven, aangezien een vriendin van mij
    geen pc of laptop heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Zelfgemaakt is uniek, dat heeft nu eens geen ander !
    Mooi gedaan en leuke envelopjes erbij!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent heerlijk creatief geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi gemaakt! Zelf ben ik niet zo'n DIY'er, maar ik vind het wel leuk om te zien hoe mensen van die supercreatieve dingen uit hun mouw schudden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk een echt geschreven brief, dat zie je niet vaak meer.
    Je bent goed bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja heel erg leuk & je kunt idd zoveel maken, het scheelt je geld & het is nog leuker ook!! Ga vooral zo door, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is toch een feest om een handgeschreven brief te ontvangen. Vel persoonlijker.
    Dat was beter in de goede oude tijd. Had ik 3 verschillenden penvrienden een op de grote vaart ik kende ze niet maar las dan hele reisverslagen. Leuk hoor
    Ga zo door

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥