Life's too short to have the same hair color every day

by - januari 22, 2014


Na mijn vorige ongelukje heb ik mijn haar niet meer geverft, het bruine zit er nog steeds
in al is het wel toe aan een opfrisser. Ik kreeg veel complimentjes: wat staat dit je goed,
mooie kleur! Het is zeker een mooie kleur, maar het is erg gewoontjes en saai. Zodoende
had ik van de week besloten om mijn haar weer te gaan verven. En helaas moet je bij deze
(plantaardige verf) eerst gaan ontkleuren, dit keer doet een kennis van mij dit. Om verdere
ongelukjes te voorkomen..Zij is vroeger kapster geweest en knipt mij nu ook weer. Met
(dt keer) genoeg ontkleuring en iemand die er verstand van heeft, zal het vast beter gaan.


De kleuren Pine green, Atomic Turquoise, Aubergine,Cyclamen en Fire zijn in mijn bezit.
Als ik deze bovenstaande foto's zie, wil ik het toch wel erg graag teal/turquoise hebben 
Aankomende vrijdag wordt ik geverft, ben benieuwd hoe de kleur zal uitpakken dit keer..

Zou jij ooit je haar in een felle kleur durven te verven?

You May Also Like

11 Reacties

  1. Super, ik ben benieuwd hoe het wordt! Nee, ik heb het nooit gedaan, mijn haar a-symmetrisch knippen is het meest spannende dat ik ooit gedaan heb. En een keer blond verven, maar aangezien ik blond ben, was er geen hond die het zag. :-P
    Mijn schoondochter doet het wel, in rood en groen. Het staat haar heel goed. En nu willen mijn dochters dat ook! :-) Ze moeten van mij nog even iets ouder zijn en dan zie ik wel wat ze allemaal gaan doen: kleuren, piercings... :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja, ik zou het best durven...maar....wat is er eigenlijk mis met ECHT je saaie zelf zijn???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Durven wel. Maar ben niet dol op uitgroei en niet op kappers. Dus het is voor mij niet besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan mij is dit niet besteed, ooit heel lang geleden heb ik mijn haar ook eens geverfd, ik ben toen heel veel haar kwijt geraakt, het viel met bosjes tegelijk uit.
    Ik zeg maar zo, ik heb liever grijs haar als geen haar.
    Ik ben best tevreden met mijzelf, de gezondheid zou ik graag wat beter zien, maar mijn lijf en hoe ik er uit zie vind ik prima zo.
    Jij bent nog erg jong voor jou is dit leuk, maar voor iemand van bijna 62 zoals ik, hoeft het niet meer.
    Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou het niet durven, maar Ik vind het wel knap. Ik dacht dat je oranje onder je bruine haar hebt? Laat dit zeker weten aan je vriendin. Ikzelf heb rood geverft haar en heb slechte ervaringen met dat te laten afbleken. Elke kapper zegt me dat dit de enige kleur is, die ze er niet afkrijgen. Ik heb het één keer geprobeert, met strogeel haar als gevolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat zo'n mooie kleur hè.. Zelf heb ik wel eens fel rood gehad (sidecut) met zwart. Dat is het meeste felle. Verder gewoon kleuren als mijn natuurlijke blonde kleur, henna rood, bordeaux rood, rood/paars, bruin, donkerbruin en ik verf het nu al paar jaar zwart. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou het zelf niet zo snel doen, een andere haarkleur. Ik hou het lekker bij bruin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het al wel eens rood, bruin, blond gehad maar vind een natuurlijk kleurtje wel het mooist. Omdat mijn eigen haarkleur donkerblond is, is bruin niet veel anders en krijg ik geen lelijke uitgroei. Ik houd het naast blond dus lekker bij bruin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ik vind het echt super gaaf dit je dit wilt proberen :) ik heb gisteren toevallig ook mijn haar gekleurd in levendig rood het is toch nog iets minder extreem dan dit but I LIKE IT! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Feller als 'wijnrood' heb ik nooit gedurfd. Wel van zwart naar wit etc

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb mijn haar zo'n beetje alle kleuren van de regenboog gehad en ook weleens tegelijk. Ik heb erg veel krullen, heb mijn haar laten groeien en het is nu donkerrood. Als ik het echt heel erg lang heb, wil ik het donkerroze/kersen kleuren... =) Dus JA dat durf ik wel!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥