Crochet Along #3

by - januari 20, 2014


En week drie staat er ookal weer op. Tot nu toe zijn het
allemaal stokjes om te haken. Door de vele gemaakte knuffel-
doekjes is deze steek geen vreemde van mij. Volgende week
zal ik wel een nieuwe steek leren, namelijk 'Catharine Wheel'.
De gedachte om een totaal andere kleur erbij in te mengen is
er ook, tot nu toe zijn de kleuren heel veilig. Misschien dat
de turquoise kleur alles wat doet opleven. Een regenboog
deken zal het echter niet worden denk ik, want deze grijs/blauwe tinten passen erg mooi bij onze slaapkamer kleuren. We denken en schuiven nog wel even verder met de
kleuren, want het duurt toch weer een weekje tot we het nieuwe patroon te zien krijgen.  Ondertussen hoop ik dat ik Kater Theo #2 deze week af zal krijgen, zodat ook het volgende project  op de haaknaald gezet kan worden.

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat een heerlijke mooie kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mooie kleurtjes uitgezocht voor je deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren gebruik je hier.
    Alles in de blauw tinten is mijn lievelingskleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dit toch een mooie kleuren. Ben heel benieuwd naar je vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren combi. Veel plezier met maken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥