Op dit moment #1

by - januari 19, 2014


Deze leuke lijst geeft jullie een inzicht in mijn dagelijks leven. Kleine maar ook grootte
dingen waar ik op dit moment mee bezig ben, over nadenk en van houd. Deze lijst
kan je ook zien bij Saskia, haar lijsten zijn mijn inspiratie geweest..


Houd ik (nog steeds) van:  Chris, mijn dieren, ons nieuwe huisje 


Lees ik: Mijn blog, boeken kom ik niet verder mee op het moment..


Kijk ik: Dracula, een nieuwe serie die ik heb ontdekt en I love it!




Denk ik aan: Sirusje 


Overweeg ik: Mijn haar weer turquoise te verven

Geniet ik van: de geur van bloeiende Hyachinten..

Luister ik naar: Black Veil Brides 


Werk ik aan: Dat ik dit jaar mijn diploma nog kan behalen.

Wens ik: Dat de komende tijd alles wat makkelijker zal verlopen..

You May Also Like

4 Reacties

  1. Hallo,

    Succes met alles.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt hem leuk ingevuld en thanks voor de credit :)
    Die laatste: erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, dit is de eerste keer (geloof) ik dat ik op je blog kom en je huisje ziet er heel erg gezellig uit! Heel veel succes de komende tijd en ik hoop met je mee dat het makkelijker wordt!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥