Mijn eerste borduurfout..

by - januari 10, 2014


Nog vol trots liet ik laatst mijn vorderingen van de Fall Fairy zien. (klik)  Ik had de smaak goed te 
pakken dus ik ging lekker verder borduren totdat ik op een foutje stuitte. Hoe ik ook telde, ik kwam
één kruisje in de breedte te kort. Schijnbaar heb ik in de bovenste kolom een telfout gemaakt 
waardoor ik één kruisje te weinig borduurde, ipv 62 had ik er 61. En met deze fout borduur je dan
verder. De blaadjes liepen niet mooi in elkaar over en ook het takje was niet hoe het wezen moest.
Tja wat doe je dan, 400 kruisjes uithalen? Ja, want op de langere termijn is dit mooier.

Zo'n mooi borduurwerk verdiend geen grote fout vind ik, zeker niet als je hem terug kan vinden.
Zo gezegd, zo gedaan. Ik haalde ongeveer 420 kruisjes uit, een rot werkje maar het is gelukt.
Vandaag de dag ben ik weer lekker aan het borduren en dit keer met 62 kruisjes in de breedte..


You May Also Like

6 Reacties

  1. Vreselijk! Ik heb dat ook een keer gehad bij een bladzijde en ook alles uitgehaald.
    Er zit niks anders op...helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een rotklusje. Een ander zit het vaak niet, maar zelf blijf je het altijd zien als je het foutje laat zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat je dat gedaan hebt! Anders had je je er heel de tijd aan geërgerd en dat is ook niet leuk. Nu kan je weer vol goede moed verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer van al het werk Michelle.
    Maar je hebt wel gelijk, ik zou hetzelfde doen als ik dit kon.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow nee, ik zou daar echt ontzettend van balen! Gelukkig is het nu weer opgelost en kan je weer rustig verder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat irritant zeg.. Ik zou er ook erg van balen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥