'Turquoise Cherryblossom'

by - januari 11, 2014


Welkom op de vernieuwde lay- out van Kersenbloesems! Een geheel nieuwe en frisse lay-out
met een paar kleine aanpassingen. Naast een nieuwe kopfoto en achtergrond is ook mijn
menu aangepast. Ik ben op verschillende Facebook pagina's actief, zowel voor deze blog,
als voor Bentley en Made by Mies.Ik denk dat veel mensen dit niet weten, wat jammer is
want dan mis je veel leuke updates. Vandaar deze aanpassing. Verder is mijn geliefde
Cherry Blossom weer wat meer naar de voorgrond gekomen.

Hopelijk bevalt de nieuwe lay-out jullie en natuurlijk hoor ik graag jullie meningen!


You May Also Like

6 Reacties

  1. Je blog ziet er heel mooi uit zo! Ik kijk altijd met bewondering naar wat anderen doen op dit gebied. Ik heb in het begin een lay-out gekozen en vind het nu wel best zo. :-)
    Ik ben een paar blogjes achter, zie ik. Ik heb met bewondering je haarblogje bekeken, zó leuk al die verschillende kapsels. Ik ben benieuwd of het je gaat lukken het lang te laten groeien, succes! Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze lay-out ziet er prachtig uit Michelle.
    Facebook heb ik niet.
    Ik wens je een hele fijne zondag, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. altijd leuk vind ik je layouts en deze is prachtig! hou van deze kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit, veel (blog)plezier ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel blogplezier, het is niet helemaal mijn maak :) Beetje drukjes maar wel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥