This week.. #14

by - december 15, 2013

Een paar kleine maar mooie momentjes van mijn week :

Genoten wij van de kerstversiering en alle lichtjes en kaarsjes..

kocht ik nieuwe bolletje, witte narcissen dit keer =)

aten wij heerlijke wraps..

hebben wij (natuurlijk) veel aandacht besteed aan Bentley 

ben ik samen met een klasgenoot naar de voorpremiere van 'The Hobbit: The
Desolation of Smaug
'geweest. Van 20:30 tot 03:00 uur hebben wij de
twee Hobbit films in de bioscoop gekeken ^^

bestelde ik nieuwe haarverf van het merk Crazy Color. Mijn nieuwe kleur
van eerder deze week heeft niet goed gepakt, dus we verven het vandaag nog
een keertje..


Hoe was jullie week?




You May Also Like

8 Reacties

  1. Heerlijk weekje dus! Waren de hobbit films leuk? Ik wil ze eigenlijk ook zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie fijne week zo te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook wel benieuwd naar de Hobbit-films. Gezellige foto's en wat een lieve foto van Bentley! Spannend, je haarverf! De vriendin van mijn zoon heeft pas geleden rode en groene strengen in haar haar gedaan. Het rood pakte goed, het groen was er zo weer uit. Fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die kaarsjes. En wat een schatje jullie hondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij heb je een leuke week achter de rug.
    Wij zijn heel druk bezig geweest de verbouwing is nu zo goed als klaar.
    Laat er binnenkort wel een blog over zien.
    Nu de voor bereidingen voor de kerst, het lijkt wel of iedereen het druk heeft.
    Ik ben benieuwd hoe je haarkleur nu is geworden.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Jij hebt een toffe week achter de rug. Geniet van jullie puppy, ziet er een schatje uit!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie foto collage, een hele leuke week met een pup in huis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne week!
    Ik wil ook graag naar de Hobbit in de bios maar deze week eerst eindelijk eens deel één kijken.. Ik loop altijd achter met die LORD dingen haha! De films zag ik ook pas jaren later.. Oeps!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥