De roze horror..

by - december 16, 2013


Gisteren vertelde ik nog met veel enthousiasme dat ik een nieuwe kleur haarverf
had gevonden. Fel rood zou het worden. Een goed idee zou je denken, helaas was
de uitvoering wat minder.. heel wat minder! Het mooie felle rood sloeg namelijk roze
uit bij mij. En die eerder ontkleurde plukken waar ik eerder dat blauwe in had, die 
werden nu dus zuurstok roze. Op de foto hierboven is het nog niet eens goed te zien..




Zou ik eraan kunnen wennen? Het is dan wel niet geworden
wat ik eigenlijk wou maar ach.. Maar nee ik kon er maar
niet aan wennen. Iedere keer dat ik in de spiegel keek dacht
ik: oh nee! Hoe krijg ik dit er zo snel mogelijk uit?
Dus na schooltijd bracht ik toch maar een bezoekje aan
de kapper. Met shampoo wou het er ook niet uit ( het is
een kleurspoeling) en zelf verder prutsen zag ik niet zitten.
En daar zat ik in de kapperstoel, met fel roze haar.
Twee uurtjes later zag ik een kleur die bekend voor kwam,
een mooie donker bruine kleur. Een standaard kleur
misschien, maar eentje waar ik nu erg blij mee ben. En 
de tubes 'aparte kleuren voor in je haar' blijven voorlopig dicht zitten.. Eerst mag mijn haar weer aansterken, want je
haar ontkleuren, kleuren met kleurspoeling en dan weer
laten verven in twee dagen tijd is niet aan te raden..
Een wijze les..

You May Also Like

14 Reacties

  1. Mooie haarkleur zo!!!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dit kleurtje staat je ook super leuk! Ik verf mijn haar nooit, vind het zonde want inderdaad. Te vaak is niet gezond.. Ben blij met mijn donker blonde lokken ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je blij bent met je eigen haar, vooral niks aan doen nee ;)

      Verwijderen
  3. Wie niks doet, kan niks verkeerd doen, denk je maar.
    Gelukkig zijn de kappers er nog als laatste redding ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi ja dat klopt :P Ergens vind ik het ook wel jammer van mijn gezonde haar om het steeds te kleuren. Maar ik vind mijn eigen haarkleur zo saai..

      Verwijderen
  4. Doet mij denken aan 20 j terug, toen ik haartooi volgde op school, ben ik ook zo eens met roos haar tijdens de middagpauze naar huis moeten gaan, foutje gemaakt bij het kleuren :-)
    mijn schoonbroer zag me toen lopen en riep "hé suikerspin" :-) Een dag om nooit te vergeten, gelukkig hadden we 's namiddags terug haartooi en kon ik het ontkleuren en zag ik daarna terug gewoon blond, wat je blond kon noemen dan hé :-)

    Ik doe nooit niks meer met mijn haar, het is nu al jaaaaaren gezond en saai donkerblond :-)

    Gelukkig is het bij u nu ook terug ok gekomen :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke blogtitel, mooie kleur heb je nu

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kleur staat je echt prachtig Michelle.
    Gelukkig is het goed gekomen.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kleur staat je echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig is het weer goedgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat bruin staat je mooi. Ik zou me kapot schrikken als mijn haar opeens roze zou zijn. Gelukkig kon de kapper het oplossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kleur! En foutjes maken we allemaal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥