25 Days Of Blogging Christmas Challenge #2

by - december 12, 2013


Het lijkt net of december de maand is van de lijstjes. Of het nu verlanglijstjes, gedichten
of leuke tags zijn. En laat ik hier nu net fan van zijn :) Omdat ik dit soort tags ook graag bij
anderen lees, ga ik nu zelf ook een Christmas Challenge doen. De '25 days of blogging
Christmas Challenge', ik ga alleen  niet iedere dag hierover schrijven. Ik ga deze tag één
keer per week doen. Hier kan je deel één vinden. Alle afbeeldingen die je hieronder ziet
zijn afkomstig van Pinterest.


6.Meest memorabele Kerst

Iedere kerst heeft wel iets moois vind ik. Ik ben zelf gek op de kerst tijd, zowel de dagen
voor kerst met overal al die gezellige lichtjes en de mooiste kerstversieringen in de winkel, als
de gezellige kerstdagen zelf. Het ene jaar blijven we lekker thuis en het andere jaar gaan we op visite.
Maar ik denk de kerst dat ik een relatie met Chris begon ( ja ja, tweede kerstdag 2007 ) wel mijn meest
memorabele kerst vind. Misschien leuk om erbij te vertellen, deze kerst zijn we al 6 jaar bij elkaar
en wonen wij ookal 5 jaar samen!

7. Plaats een foto van kerstdecor




















Een knus huis met prachtige natuur tinten en een knapperend haarvuurtje..
Do I need to say more..? =)


8.Makkelijkste persoon om cadeaus voor te kopen?















Pfoe dit is een moeilijke vraag. Ik denk ikzelf namelijk. Je kan mij op veel verschillende 
manieren verrassen met een cadeautje. Ik vind het alleen al leuk als mensen er moeite voor doen.
Dus inderdaad, echt de fiets/auto pakken om erop uit te trekken om iets voor mij te kopen ipv
een envelop met geld. Of het nu een mooie bol wol is, een heerlijk thee pakket, leuke magazines,
iets leuks voor de dieren, een sieraad of een lekker geurtje van The body Shop of Rituals..
je maakt mij snel blij met iets =)

9.Favoriete feestdagen geur

















Als ik aan de kerst denk dan denk ik aan de geur van een knisperend vuurtje en een heerlijke 
geurende kerstboom. Helaas hebben wij hier beiden niet. Gelukkig heb je heerlijke Soyscents,
Wax melts en alle overige ruikdingetjes die je heerlijk op kan branden. Ook de geur van kaneel
en hout vind ik heerlijk, zeker voor deze warme feestdagen.

10. Favoriete kersttraditie

Lekker langzaam opstaan en in je pyjama uitgebreid ontbijten met een heerlijk kerstontbijtje.
De rest van de dag vullen we in naar onze wens. De ene keer zal het een heerlijke, lange wandeling
zijn gevolgd met warme chocomelk en een stukje taart. En de andere keer is het lekker lui een
(kerst)film kijken. Zoals je misschien al wel merkt, we kijken gewoon waar we zin in hebben.
Wel gaan wel altijd even naar mijn ouders. En normaal trokken we ook altijd Lootjes, maar dit jaar
doen we dit even niet. Dus echte tradities hebben we niet echt, behalve dat we zoveel mogelijk
tijd samen door brengen.

11. Inpakpapier of geschenk zakken?



















Beide vind ik erg mooi. Inpakpapier vind ik voor een cadeau erg mooi, en een geschenkzakje
meer voor een envelopje met geld of een klein cadeautje. Tijdens mijn opleiding bloemsierkunst
heb ik ook geleerd hoe je artikelen mooi kunt inpakken. Een mooi boeket straalt namelijk nog
veel meer uit als het mooi ingepakt is. Maar dit geldt natuurlijk ook voor ieder cadeau.
Zelf probeer ik er altijd wel iets moois van te maken. Een papiertje alleen is niet genoeg.
Er komt ook altijd wel een lintje, strik en kaartje aan vast.



En dit was alweer deel 2!  Hopelijk vonden jullie dit gedeelte van de tag ook weer
leuk om te lezen. En ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar jullie antwoorden en dan
vooral 
naar: wat is jullie favoriete kerstgeur?




You May Also Like

5 Reacties

  1. Liebe Michelle, auch ich habe diese Adventszeit sehr gerne, es ist so festlich und herrlich romantisch.
    Ich wünsche Dir eine gute zeit und schicke liebe Grüsse, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook weer erg leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kerst is een gezellige tijd, lekker binnen bij de kerstboom.
    Wij maken het ook altijd gezellig, nodig een vriendin uit die alleen is.

    Voor veel mensen is deze maand niet zo leuk, zeker mensen die alleen zijn.
    Leuk om te lezen hoe jullie de dagen door brengen.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik vind het ook altijd heerlijk om lekker laat op te staan en dan een uitgebreid ontbijtje voor mezelf te maken op kerstdag, genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥