This week #15

by - december 22, 2013


Schreef ik de kerstkaarten ♥ Maakte ik zelf een planten/kerst bakje ♥ Werd mijn haar helaas roze 
Bestelde ik mijn nieuwe agenda voor 2014  Luisterde ik heel veel Black Veil Brides 
Had ik een gesprek met school & stage over mijn voortgang, het gaat langzaam maar wel de
goede kant op  Ging ik naar de kapper om mijn haar weer te laten verven. Ik ben nog steeds erg
blij met mijn nieuwe kleur!  Hadden we de eerste puppycursus-les: theorie over hondengedrag 

En nu heb ik heerlijk twee weken vakantie. Een vakantie die vooral zal bestaan uit studie,
handwerken, 
knuffelen en zorgen voor Bentley en leuke afspraken met vriendinnen. 

Ik wens iedereen nog een hele fijne zondag en alvast een goed begin van de nieuwe week..



You May Also Like

8 Reacties

  1. wat een leuke week heb je gehad en jawel je haar vind ik ook heel mooi nu! het staat je heel goed. veel plezier met je hondje, is echt een schatje! geniet van je verlof, ook al moet je studeren.. wanneer heb je examens?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marleen, na de vakantie moet ik vooral veel verslagen inleveren. Gelukkig veel maakwerk en wat minder studeer werk dus :P

      Verwijderen
  2. Hallo,

    Leuke week, je haar is heel mooi, maar toch telkens ik je zie, denk ik dat is te braaf voor Michelle :-) niet slecht bedoeld hé !

    Geniet van je komende vakantiedagen.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jaimie, en inderdaad het is heel 'braaf'. Ik denk ook niet dat ik het eeuwig zo houd hoor :P De flesjes met felle haarkleuren zitten dan wel dicht, maar ik heb ze nog wel.
      Ik ga alleen niet meer zelf prutsen, voortaan ga ik wel eerst naar de kapper :P

      Verwijderen
  3. Geniet van je vakantie en een leuke fotocollage

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je nieuwe haarkleur is mooi :-) Maar dat roze is ook niet mis hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto collage Michelle.
    Je haarkleur is prachtig, veel plezier deze vakantie.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's je nieuwe haarkleur staat je goed :)
    geniet van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥